Mega Holdings Sahtekarlığı

ertet

 

Uzun süredir yazmıyordum. Redhack leymırlarından sonra sanal ortamda beni en çok güldüren işlerin başında Mega Holdings denilen uzman görünümlü çakma network cular geldi…İlk başka bunlarla nasıl tanıştığıma değineyim…

Ağustos 2013 de bunlar beni bir arkadaşla kafede yakaladılar.Sunum yapacağız dediler telefonları kapatalım vs neyse telefonları kapattık başladılar sunuma…(detaya girmiyorum).vergi olayı sistem nasıl işliyor web tasarım vs. fasa fisoboş beleş işler.Seo,pagerank,ftp vb. basit kavramları bilmeyenler network uzmanı olmuş…Sunumda kaybetmelerinin nedenleri öncelikle hakkıyla ekmeğini kazananlara laf etmeleri,kendileri çok bilgili sanmaları ve 10.ayda 54000$ olayı…Bunlar beni bitirdi…

utuyu

Sunuma göre 10.ayda 54000$ kazanıyorsun.tabi iyi çalışırsan bakıyorum çevremde i love megacılara hepsi deli gibi çalışıyor ama bırak 10.ayı 2 yıl geçmiş hala tık yok…Meganın kısaca mantığı şu alt kadrodakiler çalışır üstteki abiler parayı kırar.Alttakiler de avucunu yalar.Website tasarım olayına girmiyorum orası tam bir fiyasko.Ama genede iki şeyden bahsedeceğim.Sunum yapanlar website sadece bir aracı önemi yok derler.Ama bunların başkanları enes olgun pampamız biz website satarak para kazanıyoruz der.100 tl lik web siteyi 1500 tl ye satıyorlar…Gelelim ikinciye hadi üniversitede okuyan gençleri zengin olma hayali hile kandırdınız.Facebookdaki grublarına bakıyorum 70 yaşındaki adamıda megacı yapmışlar.o dede megacı olsa ne olur olmasa ne olur o yaşta web sitesi olsa ne olur olmasa neolur…falan filan detaylarını sorarsanız anlatırım…

I love megacıların en büyük özelliğide araba resimlerini facebook’a koymaları…Birinizde araba alacağına ev-arsa alsın onun tapusunu koysun, yok illa araba olacak…Şu araba olayındaki sahtekarlığa değinmek istiyorum…Bazı resimler koyacağım aldıkları araba hakkında

megmrg1

Yukarıda gördüğünüz araçlar bunların facebook hava attıkları resim tabi millette saf olunca inanıyor hemen sorgulama yok.bende biraz sorguladım.araçların %80 i rehinli…hani kazanıyordunuz borcunu ödeyemediniz mi i love megacılar…borç ile arabayı alıp resimleri çekiyor facebook’a atıyorlar sonra da aracı satıyorlar.araba olayı tamamen bundan ibarettir…sorgulamada arabada hak mahrumiyeti yoksa bilin ki satışı başkasına satılmıştır…

dsfsf

Kısacası anlayacağınız bunların alayı yalancı.5 gr bilgileri yokken networkcu kesilir hepsi…100 tl lik web sitesini 1500 tl ye satarlar…70 yaşındaki dedeyi marka yapmak için 1500 tlsini alırlar…ve son olarak resimde gördüğünüz araba olayı…daha çok yalanları var …siz bunları sunumların tersleyin hemen size cephe alırlar…bana öyle yaptılar yetmedi  bizi internette kötüleme dediler…ben burada bittim durur muyum hiç iyice kötülemeye başladım…öpüyorum sizi i love megacılar enes pampamıza selamlar…

İmla hatası varsa kusura bakmayın önceden de dedim aklıma ne gelirse yazarım bütünlük olmaz olayı anlayın yeter…

8 Responses to Mega Holdings Sahtekarlığı

  1. i_love_mini says:

    Cok güzel yorum!

    Benim arkadaslar da cosuyor mega mega diye, saf saf “liderlerin” pesinde kosuyorlar. Güya bide dindar görünüyor bu meganin türkiyedeki büyükleri. Ama hirsizlik kadar haram görünüyor bu para bana göre.

    Zaten sadece arkadaslari icin icine sokmakla belki kazanma ihtimali olabilir bu yalancilik sisteminde, ama insan arkadisini iki kurus icin bunun icine cekmek istiyorsa yazik derim baska bisey de demem.

    Zaten zengin olma imkani olsa bile bu iste yapmak istemem, cünkü bir is yapilmiyor, ortaya bir ürün, bir katkideger cikmiyor ve insanligi sömürmekten baska bisey degil.

    Almanyadan yazdigim icin türkce harfler kullanamiyorum, kusura bakma lütfen.

  2. tahsin says:

    kardeş ben bugün geldiğin güvenlik arkadaş baştan sona okudum yazdıklarını bi ara benimle iletişime geçersen sevinirim buraya yaz seninle nasıl iletişiime geçebilirim

  3. Furkan Mamay says:

    Cok iyi bir networkcumusun merak ettim.
    Network marketingin nasil yapildigini anlatta bi bilelim bizde.
    Mega herseyi doğru yapan bir sirket o yuzden senelerdir bu piyasada.
    Başarısızlik her işte olduğu gibi burdada var kişinin bireysel başarısı bu olay.
    Lutfen bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmayalim .

    • Tamer says:

      Senelerdir piyasada diyorsun mega holdingin gümrük ve ticaret bakanlıgında lisans tarihi MEGA GRUP BİLİŞİM AĞ PAZARLAMA VE İNTERNET HİZMETLERİ TİCARET Merkez Mah. Büyükdere Cad. No:33-35/7 İSTANBUL İL GM 02/10/2013 (234) bu sallayıp durmayın ya belge ile konuşun yada susun dolandırııcılardan uzak durun

    • mustafa says:

      bundan bir iki ay önce olsa megayi ölesiye savunurdum.Ama isin gercegi öyle degil. En basidinden mega star oldun mu emekli oluyorsun bu iste tabi ki sözde sirket 2 görev verdiginde yapmadiginda hesaplarini kapatiyor mesala. Sadece web siten elinde kaliyor.

  4. Mehmet says:

    Eğer ürün yoksa işin içinde titandır, eğer piyasada 10 liraya bulabileceğiniz bir ürünü, bu bilmem nerede üretildi, çok özellikli vs diyerek 10 000 liraya satmaya çalışıyorsanız sırf iş için buda titandır.
    Network marketing güzel bir sistemdir,lakin her yeni sistem gibi buda kötüye kullanılmıştır.Örnek bankalar hortumlandı diye kimse parasını bankaya yatırmaktan vazgeçmez,iyi bankayı arar. Buradada dikkat etmeniz gereken kriterleri süzerek iyi şirketi bulmak.
    Dikkat edilecek en önemli husus bana göre,
    1 – Ürün var mı?
    2 – Ürün piyasadaki muadillerine göre fiyat ve kalite olarak nasıl?

Bir Cevap Yazın

